Ajánlás!

Üdv neked kereső...
Nehéz de hálás feladat ilyen ajánlást írni. A kérdés igen egyszerű, "Kinek ajánlom az itt olvasható írásokat?"
-Mindenkinek? -Nem!
Neked valók ezek az írások, ha te is az emberi lélek, érzésvilág, tapasztalat, tudás és tudatosság megértésének keresését, és megosztását tartod életed fontos részének!
Olyanoknak akik értékelni és hasznosítani tudják mások tapasztalatait és őszinteségét! Olyan Ember társaknak akik az emberé válást célozták meg! Akiknek van 3 perce az életből arra, hogy olvassanak és reagáljanak arra amit olvastak.
Köszönöm, hogy itt jártál, térj vissza máskor is. A Szeretet legyen veled! Béke, Boldogság, Bőség!

2011. július 1., péntek

Létértelme van!


Nos e 'rövidke' írásom arra szolgál, hogy ajánljak egy oldalt. Annak, kit érdekel miért érzi azt, hogy rabszolga az élete bármely területéről is legyen szó. Annak, aki érzi, hogy valami nagyon nem stimmel a világban az emberiség körül. Mióta kiléptem a 'nagy betűs életbe' (ami nem mostanában volt) bizony a beszabályozás, beskatulyázás, túl lihegés, megfélemlítés, rá kényszerítés, stb..(.soroljam még?..).érzete időnként nyomásként nehezedik Rám. (Most nem fejtem ki bővebben e témát.) Ma már tudom kezelni, hogy ne befolyásoljon mentálisan a mindennapjaimba. Azt is mondhatnám, hogy az időnkénti lázadásaimat felváltotta egyfajta közönyös beletörődés. Legalábbis eddig ezt hittem. De történt valami. Egyik nap a nagy böngésződős Párom ráakadt erre az oldalra, ami a web-lapozó kategóriában a 'Keresd az igazságot' cím alatt található, amire, ha bárki rákattint az igazság egy szikráját találja meg itt, ha van ideje, elég érdeklődése, no meg bátorsága végig nézni e dokumentum filmeket.
Engem, Minket felkavart minden mondata.
Mindenki azt hisz el belőle, amit akar, de tény: nagyon ütős.
Ha esetleg úgy gondolod, hogy szeretnéd, ha minél többen lássák e filmeket, ne habozz!
Terjeszd széles körben, amennyire csak lehetőséged van!
Köszönöm, hogy elolvastad, most csak ennyit akartam közölni.
Mindenkinek minden jót!  KATT IDE

1 megjegyzés:

Ella írta...

Szia Ágnes! Megnézem a filmeket. Én csak írtam ezekről a dolgokról legutóbbi két írásomban. Itt találhatod meg: http://kellagable.blogspot.com


Játékok